Countdown
Re: Countdown
I CAN NOT GERMAN!!! ![coolgun [smilie=coolgun.gif]](./images/smilies/coolgun.gif)
Endlich! *lufthol*
Ok, ab jetzt alles in mindesten zwei Sprachen.
Ok, from now onwards everything in at least two languages.
Now only registred Users can post anymore.karlos268 wrote:I CAN NOT GERMAN!!!
Ok, ab jetzt alles in mindesten zwei Sprachen.
Ok, from now onwards everything in at least two languages.
NoTrace for Beta-Test!
Ich schaue mir kurz die Buchtitel an, in der vagen Hoffnung eine Taschenbuchausgabe von "Wie man Giftspinnen bekämpft, während man an Stühle gefesselt ist" zu finden.
Ich schaue mir kurz die Buchtitel an, in der vagen Hoffnung eine Taschenbuchausgabe von "Wie man Giftspinnen bekämpft, während man an Stühle gefesselt ist" zu finden.
-
Road Runner
- Kaplan
- Played Broken Sword games: Alle 5
Ich schätze, das war eher ne Retourkutsche für den Post von "Professor Oubier" im "Please Help" Thread...
I think it was the revenge for the post of "Professor Oubier" in the "Please Help" thread...Road Runner wrote:Ich schätze, das war eher ne Retourkutsche für den Post von "Professor Oubier" im "Please Help" Thread...
Dann hätte er es aber in den "Please Help" Thread reinschreiben können ^^
Then he could have whitten it to the "Please Help" Thread ^^
PS: Ist mal ne gute Möglichkeit mein Englisch aufzufrischen.
PS: Its a good way to better my english.
Last edited by NoTrace on 28. September 2008, 16:05, edited 1 time in total.
NoTrace for Beta-Test!
Then try to learn it.;)karlos268 wrote:I CAN NOT GERMAN!!!
Broken Sword is an adventure and no FPS, so good luck with the game.;)
If you don't understand a thing, why not try another German game?
Far Cry or Crysis for example? Settlers 2 is also very good as well as Gothic II.
-
der_rischi
auf dieser komischen neuen seite geht gerade nix mehr. alle samples und videos sind down und die inro musik funzt nicht mehr... passiert da gerade was?
Das Spiel hat Englische Untertitel.Yoshi 256 wrote:Then try to learn it.;)karlos268 wrote:I CAN NOT GERMAN!!!
Broken Sword is an adventure and no FPS, so good luck with the game.;)
If you don't understand a thing, why not try another German game?
Far Cry or Crysis for example? Settlers 2 is also very good as well as Gothic II.
The game has got english subtitles.
der_rischi wrote:auf dieser komischen neuen seite geht gerade nix mehr. alle samples und videos sind down und die inro musik funzt nicht mehr... passiert da gerade was?
Ich denke, die bauen gerade die Infrastruktur der Seite um.der_rischi wrote:nothing is working on this strange new site. all samples and videos are down and the intro music isn´t working anymore... is something happening there?
I think, they change the structure of the website at the moment.
NoTrace for Beta-Test!
Thanks for the translations guys, i feel accepted ![thumbup [smilie=thumbup.gif]](./images/smilies/thumbup.gif)
karlos268 wrote:Thanks for the translations guys, i feel accepted
Kein Problem!karlos268 wrote:Danke für die Übersetzungen Leute, Ich fühle mich akzeptiert
No problem!
NoTrace for Beta-Test!
-
Professor Oubier
- Knappe
- Played Broken Sword games: 1234
Sorry karlos268 i can really not englisch i can speak englisch in broken can you unterstand me?
-
Master of Desaster
- Kaplan
- Played Broken Sword games: 1-4+2.5
löl, NoTrace, du bist echt lustig!
löl, NoTrace, you're really funny!
Schaut doch mal auf tracker.baphometsfluch25.de, da gibts ne neue Seite zu sehen!
Look at tracker.baphometsfluch25.de, you can see there a new site.
Schaut doch mal auf tracker.baphometsfluch25.de, da gibts ne neue Seite zu sehen!
if (ahnung==0) {use goggle; use books; ask for help;} else {use brain;}
BETA-TESTER!!
BETA-TESTER!!
Yes Oubier i can understand you, i bet i can complete the game before you
karlos268 wrote:Ja, Oubier ich kann dich verstehen, ich wette, ich spiele das Spiel vor dir durch!
Ich weiß!Master of Desaster wrote:löl, NoTrace, du bist echt lustig!
I know!
NoTrace for Beta-Test!
-
Professor Oubier
- Knappe
realy (or so)karlos268 wrote:Yes Oubier i can understand you, i bet i can complete the game before you
i have a question : where are you from?
-
Zetric
- Kaplan
- Played Broken Sword games: 1 + 2
Gibt es noch jemand der sich heute den Schinken vom Sternen Krieg reinzieht?
Is there still someone who is watching the ham of star wars today?![thumbup [smilie=thumbup.gif]](./images/smilies/thumbup.gif)
Is there still someone who is watching the ham of star wars today?
-
Professor Oubier
- Knappe
ja ichZetric wrote:Gibt es noch jemand der sich heute den Schinken vom Sternen Krieg reinzieht?
Is there still someone who is watching the ham of star wars today?
-
Road Runner
- Kaplan
- Played Broken Sword games: Alle 5
Bin ehrlich, hab den dritten noch net gesehen. Nach dem zweiten Teil ist mir die Lust auf weitere Filme der Reihe vegangen.
Lohnt sich der denn oder ist der genauso schlimm wie der zweite?
-
Professor Oubier
- Knappe
wie kommste jetzte auf star wars?
North West England
-
Master of Desaster
- Kaplan
- Played Broken Sword games: 1-4+2.5
Road Runner wrote:Bin ehrlich, hab den dritten noch net gesehen. Nach dem zweiten Teil ist mir die Lust auf weitere Filme der Reihe vegangen.
Ich habs ein wenig verändert, da mein Englisch nicht so gut ist.I havn't seen the third yet. After watching the second one, I'm not interested to see the others.
Is it good or is it as bad as the second.
I changed it in the translation because my English isn't so good.
Ich hoffe die nicht-deutsch Sprechenden lernen so ein bisschen Deutsch.
I hope the not-german speakers learn so a bit of german.
if (ahnung==0) {use goggle; use books; ask for help;} else {use brain;}
BETA-TESTER!!
BETA-TESTER!!